Bryggan


Hörrni, jag vet att jag är skittråkig med alla mina cambilder, men jag har inte tid eller ork att fixa något annat just nu. Passar väl på att be om ursäkt för en halvkonstig/ful bild, men kom hem från jobbet för en stund sedan och är helt slut. Och nu till det jag tänkte berätta - jag har fått ett nytt jobb! Sen igår jobbar jag på ett ställe som heter Bryggan, och det ligger i Ulricehamn. Det är en restaurang, bistro och bar, så vill ni träffa mig (eller bara äta lite god mat/fika/bli fulla) så ska ni bege er dit!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej!

Vad heter den rosa färgen du har i håret som du har på din header? :) skitsnygg!!

2012-05-10 @ 20:43:18
URL: http://swedishhidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback