ordbajs

När jag mår lite dåligt, då brukar jag stänga av allt och lyssna på bon iver eller kent eller nån annan cheesy gråtlåts-artist och sluta leva ett litet tag innan jag liksom kämpar mig upp igen. Just nu har jag en sån period så jag orkar inte uppdatera så mycket men vet ni vad? Jag ska försöka. För idag har jag fått så fina kommentarer att jag nästan började lipa (okej jag är känslosam och depp och ja.. känslig.. just nu...) och även om det inte går så bra just nu så är det faktiskt p&l nästa vecka, och det kommer bli så himla fint.
 
Och hörrni, en annan sak jag brukar göra när jag är lite depp, det är att sätta på den här och bara lyssna på den några gånger, för det är något av det finaste jag någonsin fått - en hel dikt som handlar bara om mig. Inte vilken dikt som helst dessutom, den finaste dikten. Så ni som vill får lyssna (och det borde ni, den är faktiskt bra) så ska jag själv sätta på nån mysig låt, och sen gå och lägga mig i min säng och bara vara ledsen för det får man faktiskt vara ibland (det bestämmer iaf jag att man får nu).
 
 
Puss på er finisar. Och förlåt för ett extremt tråkigt inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback