Tillbaka


Babes, jag har varit på P&L - men nu är jag tillbaka! Ska fixa lite bilder därifrån också så fort jag orkar. Tänkte visa mitt fina hårband som jag precis gjort själv, det enda som saknas nu är pastell-lila hår. Det får jag nog vänta lite med med tanke på mitt jobb, men snart så jävlar! Nu ska jag dricka lite gött innan jag drar ner till stan för att möta upp finaste Frida och kolla på Krunegård som spelar på torget.
Ps: jag ska visa hur man gör frisyren, och agnes - maila mig! ( [email protected] )

Förresten, PUSS PÅ ER!! Ni är bäst. Bara så ni vet. Jag suger. Ni gör inte det. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: frodo

så himla fin tjej ju.

2012-07-06 @ 23:20:44
Postat av: Hannah

Åh älska hårbandet!, passar dig jätte bra:)

Svar: men tack fina du!!
Sandra Thorén

2012-07-08 @ 21:52:00
URL: http://Hupu.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback