Lost


Lights will guide your way home and ignite your bones, and I will try to fix you

Äta, jobba, sova, äta, jobba, sova... Ungefär sådär ser mitt liv ut just nu. Kickoffen var HELT SJUK. Vi blev portade från stället vi var på, och det är förståeligt (nerrivna tapeter, trasiga handfat, glas överallt, piss i sängarna, öl&vider&vin på golven, trasiga bastutillbehör, spya i en badtunna med mera....). Jag har aldrig festat med så extremt störda människor i hela mitt liv. Fattar inte att man kan vara så galen när man blir full. Jag och Melina hörde som tur va till den lugna delen av människorna. Herregud.

Behöver fixa tvättid och grejer, men jag orkar inte. Kan inte ens tvätta. Kommer bara förstöra alla mina kläder. Jaja. Det är jobbigt det här med att bli vuxen.

Kommentarer
Postat av: linnea/chessclub

herrejösses vilken kick-off,med vilket jobb var det egentligen?kan tänkas aningen awkward att komma till jobbet följande dag liksom;) x

2011-09-13 @ 00:17:31
URL: http://chessclub.blogg.se/
Postat av: rebecca

gosh, för helvete.. sluta vara så snygggggg

2011-09-23 @ 14:56:58
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback