ordbajs


Ikväll är jag lite svart och svår faktiskt, förstår mig inte riktigt på vissa människor. Saknar massa fint folk som jag inte ens längre träffar och som jag inte riktigt vet varför det ens blev så. Saknar min fina Frehdo, trots att jag faktiskt träffade henne senast igår. Saknar Zandra, och Ylva, och jag saknar Emma som är i USA nu. Vill åka utomlands, vill byta jobb, vill starta eget, vill måla om mina väggar, vill så himla mycket men går inte göra något alls. Sitter liksom lite fast. Men jag borde inte klaga, jag har faktiskt kommit en lång väg från att vara hemmaboende skogstomte med för mycket fritid till att bli fett kool stadsbo med jobb och grejer. Jag har ju faktiskt dels fått mitt drömjobb (det på Nelly då, inte det på citysälj ehehehe) och min lägenhet är typ helt underbar och jag har en fin katt och fina vänner som ställer upp när dom behövs. Synd att man hela tiden måste offra en sak för att kunna få något annat bara! Nä, nu ska jag sluta, vet att ni inte vill läsa sånt här ordbajsande men jag måste ju få skriva av mig lite ibland, eller hur?

Så tell me, vad vill ni läsa om? Vill ni se bilder på min katt? På lägenheten? Vill ni se hur min dag ser ut? Vill ni fika med mig? Vill ni att jag ska skriva dikter? Vill ni att jag ska spela in en låt? Lära mig joddla? Dansa twist? Ge förslag. HIT ME!


Kommentarer
Postat av: Emma <3

Haha, jag läste tiden: 23.35: kollade min klocka: 23:23: tanken läskigt åkte genom min hjärna: "hmm hur lyckades hon med detta": inser att jag är 6 timmar efter i tiden: "känner mig allmänt dum i huvudet.." hahah vill skypa med dig snart. Vill veta hur det är med allt. Jag trivs som en fisk i vatten. Puss. Du är så fin. <3 Har kisen knallat ut från under soffan nu? ;) Puss<3

2011-11-22 @ 05:26:14
URL: http://emmabrandstedts.blogg.se/
Postat av: rebecca

du är så jävla fin

2011-11-22 @ 11:01:10
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/
Postat av: Jennyyyy

Vore jättekul att se din lägenhet! Show us pics:)

2011-11-22 @ 17:32:20
URL: http://kbarak.blogspot.com
Postat av: Ludde

jag vill att du ska ladda upp en film när du joddlar hahahaha

2011-11-22 @ 21:19:07
Postat av: Anonym

hade varit kul och se hur du bor! :)

2011-11-22 @ 23:08:10
URL: http://rebeccakaller.se
Postat av: Ludde

Lär dig dansa till Tunak Tunak Tun med så ska vi göra en film på det :)

2011-11-23 @ 09:40:30
Postat av: Zandra

Jag saknar dej cp mycket, hjärtat! Och jag vill ha ett jobb, låt oss starta eget eller ngt!!!pusspusspuss

2011-11-23 @ 14:10:07
Postat av: Anonym

Jag saknar dej cp mycket, hjärtat! Och jag vill ha ett jobb, låt oss starta eget eller ngt!!!pusspusspuss

2011-11-23 @ 14:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback