I've got 99 problems but a bitch ain't one


Att få rätt färg på hur håret ser ut på bild är totalt hopplöst. Det är mörkt lila, inte så färgglatt som jag hade väntat mig (kan ha blivit lite för van vid mitt tidigare turkosa hår) men det är fint och jag är nöjd! Känner mig som mig själv igen nu när håret blev lite mörkare. Idag har jag vaknat hos en fin person, kollat film, spelat tvspel och kollat lite mer film. Har också fixat lösnaglar, fast jag vet inte varför eftersom jag antagligen bara kommer dra bort dom eftersom dom är i vägen. Jaja. Kul att veta. Nu ska jag sova, så godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

detta var nog bland de finaste...:o

2011-11-20 @ 10:07:29
Postat av: Blopparna - Emmy

Det blev super snyggt! Jätte härlig färg och vilken underbar bild! Du passar så himla bra i det mörka läppstiftet!

2011-11-20 @ 12:00:23
URL: http://blopparna.blogg.se/
Postat av: ylva

Det blev jättebra! du passar i det :D jag saknar dig hjärtat! <3

2011-11-20 @ 13:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback