Sorrryyyyy


Jag har inte varit hemma på flera dagar nu, gjort massa spontanitetsgrejer osv hela tiden. Men sånt är fint. En bra grej: jag ska på anställningsintervju på tisdag! Ett företag i Göteborg. Berättar mer om jag får det, sålänge/annars får ni gissa eller nåt. Jag ska hem senare idag, tror jag, och då ska jag försöka uppdatera med alla listor som jag glömt av och inte kunnat gröa nu när jag varit borta. Men men. Hoppas ni står ut sålänge, lovar att jag ska bättra mig (lovar faktiskt).

Eftersom jag varit borta så tänkte jag att ni ska få bestämma inlägg, så kommentera vad ni vill se för något så fixar jag det! Kan vara vad som helst, sminktutorial, en tecknad bild på nån person, foton på nåt speciellt.. you name it.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

fy tusan så snygg du är.

2011-07-29 @ 01:56:25
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback