bajs


Här sitter jag och ser lite halvtöntig ut. Världens mesigaste ansikte har jag, varför kan jag inte se sådär kool och kaxig ut? Typ, som om jag ska döda någon? Hade varit roligare. Hursomhelst. Har sovit och spelat Fallout New Vegas hela dagen. Och så. Nu ska jag antagligen spela lite till ehehehe. Sånt är livet när man är en nörd, men jag gillart. Har märkt att mitt hår böivit skitperfa i färgen efter att ha duschat några gånger haha, gött. För er som undrar, den här gröna färgen har hållt jättebra för mig! Jag blekte håret ljust solblondt och färgade sedan, har duschat kanske sex, sju gånger sen dess och har ju fortfarande mycket färg kvar. Sweet!


Kommentarer
Postat av: Erica

Men gud Sandra! Hur snygg är inte du på en skala? haha :)

2011-07-18 @ 22:47:17
URL: http://ericabolin.blogg.se/
Postat av: linnea/chessclub

måste hålla med om att det är som snyggast när det är relativt bleka färger,känner mig alldeles för halloween nu med den blåa färgen, då lite kommit upp i mitt 'vanliga' bruna hår och det blivit typ grönt. men en dusch på det och ja!



ja for sure,tycker nästan lite för mycket om att bara umgås med mig själv och göra absolut ingenting vettigt. är 2000-talets värsta caveman!



haha nä alltså, jag gillar ungar så länge de är typ tysta blyga och söta, tänk om man skulle hamna hos värsta energiska bratsen!vet inte hur mycket rätt man har då att typ försöka uppfostra dom till.. folk!men hon pratade alltså franska?fluent?coolt!

2011-07-18 @ 23:11:26
URL: http://chessclub.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sååååå snygg, och håret är sjukt fint!

2011-07-18 @ 23:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback