Silver


bild lånad från snygga Sanna

Idag hatar jag att vara tjej, mensvärk till tusen så det blev ingen skola för mig. Har undvikt allt som har med människor att göra för att inte råka få ett vredesutbrott på någon stackare. Hursomhelst, jeansen på bilden ovan är mitt senaste köp. Dom är från Gina och fanns på rean för 199:-, nice! Kommer ihåg att jag provat dom i storlek 36 eller 34 innan och då hatade jag dom något enormt för att dom satt hur fult som helst på, men när det bara händge ett enda par kvar idag i storlek 32 var jag tvungen att prova - och visst satt dom bra!


Kommentarer
Postat av: Alexandra - ♥

Tack, glad jag blir! :D



Jag hade tänk mig.. Jag skickar ett mejl istället, enklare och sen gör jag en liten skiss i paint så att du ser enklare hur jag menar! :)

2011-01-13 @ 00:25:04
URL: http://alexaandrabrunander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback