Jobb på Nelly

Eftersom det mesta jag gör inte får visas upp förens det kommer ut i webbshopen kan jag inte visa något av det här på bloggen, däremot tror jag att jag kan visa er lite backstage-bilder från när jag var där och målade och höll på!


Bakgrunden till deras Valentine's Day-shoot som dom ska göra! Målad av mig, med nån tusch-liknande penna. Lägg märke till alla hand- och fingeravtryck som är med på bilden, mina händer var helt vita efter det och allt gick inte att tvätta bort haha.


ett...


...två...


...tre! Haha. Tror ni jag har färg över hela mig nu eller? Trots våra specialdesignade "nelly trend"-plastpåsetröjor som skydd fick jag (och Siri också haha) färg på hela armarna, min skjorta och i håret och ansiktet. Färgen verkade inte gilla mig, den ville aldrig hamna på väggen när jag kastade...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback