Turn down these voices inside of my head

Okej, ni vet sådana dära dagar när man bara tycker allt så himla jobbigt? När man inte vill prata med någon eller knappt ens finnas till? Jag har några sådana dagar nu (därav frånvaron på mah blahg). Men ni ska få en snabb summering av mina senaste dagar:

Jobb. Jag har jobbat två dagar och ska jobba mer nästa vecka eftersom helgens jobb blev inställt, och jag kan nu avslöja att jag numera är fotograf hos the Studio i göteborg - har endast jobbat provdagar än sålänge, men om allt går som det ska så kommer jag snart åka runt till lite olika städer och fotografera lite modellbilder. Jag har också varit ute, men det blev inte så lyckat då jag jobbat hela dagen och kanske inte va så himla pepp. Har varit i Borås med min pappa och min lillebror och ätit lite mat och gått runt, och så har jag köpt ett halvt kök (bunkrar, måttgrejer, osthyvar och massa sådana grejer). Har kollat på lägenhet och ber till gud att jag vinner budgivningen.

Nu ska jag återgå till mitt deppande. Hare gatt!


Kommentarer
Postat av: linnea/chessclub

åh fy fanken vad kul med jobbet!! det gick ändå fort,du studentade väl precis?congratz + lycka till!xx

2011-08-08 @ 17:37:50
URL: http://chessclub.blogg.se/
Postat av: rebecca

åh grattis till jobbet sandra! fan va kul då! :D

2011-08-09 @ 17:39:55
URL: http://rebeccakaller.se
Postat av: Jenny

Oj oj oj, vad jag har varit dålig på att kika in här! Men hur har det gått med jobbet?

Otrolig bild btw!

2011-10-02 @ 15:47:54
URL: http://kbarak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback