HEY KOMPISAR!



Nu är det som såhär, att imorgon (torsdag) flyttar jag in i min nya lägenhet! Så då kommer jag inte kunna uppdatera något eftersom jag inte fått internet där än. Dom senaste dagarna har jag jobbat ihjäl mig och packat ner hela mitt liv (rum) i små lådor. Jag har med andra ord inte så mycket att skriva om heller. Däremot hann jag ta en bild lite snabbt innan jag ska kasta mig i sängen, och det här fina hjärtat är till er kompisar!

Så nu medans jag inte kommer kunna uppa så mycket tänkte jag länka några bloggar som jag tycker att ni verkligen borde ta och följa, för det gör jag.





Kommentarer
Postat av: rebecca

nämen åh, du är så fin du.

2011-09-01 @ 08:18:26
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/
Postat av: rebecca

sv: men åh, du är alldeles för snäll.

2011-09-01 @ 12:04:55
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/
Postat av: linnea/chessclub

åh vad löjligt smickrad jag blev nu!!!x

2011-09-04 @ 23:51:57
URL: http://chessclub.blogg.se/
Postat av: Real user of "kompis".

Snälla använd inte uttrycket kompis, kan du inte för en gång skull komma på någonting själv istället för att härma människor. Lite töntigt, men blir irriterad. Det ett uttryck som du vet med dig att du har plockat det och vilka, vilka indirekt inte är dina kompisar. Jag har t.o.m förevigat "hej kompis" på min kropp, efter ha varit det vanligaste ordet jag sagt under ett lopp av 8 månaders tid. Så snälla sluta plocka stilar, fraser, uttryck och allt annat från alla andra. Det är pinsamt, skapa något eget. Snälla

2011-09-06 @ 08:35:17
Postat av: Anonym

hahaha wtf, vem sätter sig o skriver en uppsats om ordet kompis? lägg ner för fan

2011-09-06 @ 19:19:46
Postat av: Angelica

@Real user of "kompis".



Har du någon form av patent på det ordet eller? Förstår inte riktigt vart du vill komma med den kommentaren riktigt.



Personligen så tycker jag att Sandra är en stor inspirationskälla och en väldigt fin människa!

2011-09-07 @ 21:01:49
Postat av: Sandra

sv real user: om det är något så ta det i verkligheten istället :)

2011-09-09 @ 14:05:55
URL: http://bananaspoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback