sjuk

Okej, den här bilden är jättedålig men tänkte mest visa att jag lyckades locka håret med min platttång så det nästan blev bra i torsdags. Inte för att det syns särskilt tydligt på den här bilden men har faktiskt inget annat att bjuda på.

Håller på att dö lite smått, har blivit mer förkyld och har bajsont under ögat vilket enligt mamma betyder att jag har bihåleinflammation (eller nåt sånt). Snälla döda mig någon. Igår bloggade jag inte eftersom jag spenderade dagen med att försöka sola, ligga död i min säng och sedan repa utomhus (smart när man är sjuk) med en liten del av mah bänd. Det var jävligt mysigt dock så det var ganska värt ändå. Idag ska jag försöka plugga (blööööööööööö) och sen ska jag eventuellt till studion med bandet om jag inte hinner dö innan dess.


Kommentarer
Postat av: Isabelle

men tja kenza

2011-04-19 @ 17:22:11
URL: http://reih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback