Sko


Eftersom jag snart fyller år och mina favoritskor håller på att falla sönder (bokstavligt talat, sulorna har lossat och jag har lyckats slita skinnet så det blivit grönt (?!)) så fick jag dom här skorna av min mamma&pappa som en för tidig födelsedagspresent! Skitbra. Dom är från Scorett och om ni funderar på att köpa dom här, gör det! Hur sköna som helst. Har haft dom i två dagar nu och har inte fått något skoskav. Nice.

Sen har jag fått massa nya besökare och hur mycket kommentarer som helst, sjukt kul! Fattade inte vart ni kom ifrån förens jag gick in på Mathildas blogg och såg att hon länkat mig. Tack eller vad man ska säga! Hoppa några av er stannar haha.

Sorry för dålig uppdatering, har inte varit hemma på några dagar. Ska försöka lägga upp något snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback