Kulturellt Relevant


Jag är med i en film, den som ser vem som är jag får en kaka. Inte så smickrande då det blåste och höll på men själva poesin i den här videon är helt underbar. Det är Joshua och några i hans videogrupp som har gjort videon, vad tycker ni?

Här är dikten: (skriver av Joshua Chittem)

Jag är kulturellt relevant.

Jag är en betydelsefull objekt.

När jag uppträder är jag galant.

Mitt liv är en ändlös projekt.

Jag älskar alla.

Jag kommer finnas för alltid.

Mina andetag blir aldrig svaga.

Mina ögon blir aldrig trötta.

Jag minns allt jag hör.

Och jag ser allt jag minns.

Döden har varit en teori.

Och livet en praktik.

Himlen är gränsen.

För mina ambitioner.

Himlen är gränsen.

För min potential.

Jag drömmer inte.

Jag lever.

Jag Sover inte.

Jag vaknar.

Jag slösar inte.

Jag ger.

Jag köper inte.

Jag får.

Jag är pretentiös.

Jag är ett original.

Jag är den som jag vill vara.

Jag är en bok i utveckling.

Vem är jag?

Älska alla.

Motkämpa biologin.

 


Kommentarer
Postat av: VIVIENNE - Modell & Fashionista

Fin video.



sv: Ja visst är dom :D

2010-09-29 @ 06:50:11
URL: http://vivienne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback