Hjärtan

Det fina med vänner är att dom alltid finns där. Att dom stöttar en och visar att dom bryr sig, och att dom lyssnar och ger dom råden du egentligen inte vill, men behöver höra. Dom vännerna som står mig som närmast är jag stolt över att kunna kalla mina vänner, för dom är några utav dom finaste människorna på jorden. Dom förstår mig, dom dömmer mig inte och dom förväntar sig och kräver inget utav mig. Jag älskar dom utav hela mitt trasiga hjärta. Ni är bäst. För er gör jag vad som helst, och jag finns alltid här för er - det är bara att höra av sig. Jag kommer alltid ställa upp för er. Mina fina hjärtan.

Däremot ska folk veta att även om jag har lätt för att förlåta folk, så ska aldrig någon ta mig för givet. Gör du något mot mig sätter det sig djupt inne, och där kommer det att finnas för evigt. Ljug inte för mig - jag får reda på sanningen tillslut. Bryt inte löften - har du sagt något så har du sagt det. Gå aldrig bakom min rygg - då kommer jag aldrig lita på dig igen. Simple as that.

Jag är så trött på folk som ljuger och håller på. Har du ljugit, erkänn det! Bättre att erkänna och stå för vad du gjort än att försöka ljuga bort det. Tro inte att jag inte förstår. Jag är inte dum.




Här har man inte varit så aktiv idag, sorry! Jag har mina anledningar. Är trött nu, så ska ta och sova lite. Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Vänner måste göra sig förtjänta av att kallas det vackra namnet vänner.

2010-09-19 @ 10:23:52
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: tess

SV: ja gärna vore ju superkul att få en sån bild! Tkr du är superduktig :D

2010-09-19 @ 14:24:16
URL: http://thereselindstrom.devote.se
Postat av: tess

om du ville testa rita en bild får du gärna måla av bilden jag lagt upp idag! :D hihi

2010-09-19 @ 19:14:30
URL: http://thereselindstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback