Beautiful Blogger Award


Haha, jag blev nominerad till något som heter Beautiful Blogger av Agnes! Roligt!

Regler:
Som Awardvinnare ska du kopiera in awardbilden i din blogg, för att visa att du har fått den.
Länka till den du har fått awarden av och ge sedan awarden till sju anda bloggare och länka dem.
Skriv sju intressanta saker om dig själv.

1. Min största fobi är sprutor. Jag klarar av att ta dom men jag gråter, svimmar, blir blek och börjar hyperventilera. Coola jag.

2. Jag tycker det är jobbigt att ringa till folk jag inte känner bra. Har ingen aning varför, men jag blir skitnervös!

3. Jag älskar musik. Jag älskar att spela gitarr och piano, jag älskar att sjunga och att skriva egna låtar, och jag lyssnar alltid sönder dom låtarna jag fastnar för. Lyssnar på allt förutom dansband.

4. Jag kan inte låta bli att göra nya spellistor på spotify hela tiden. Jag har nog några hundra olika spellistor på spotify nu, och jag rensar aldrig och jag lyssnar aldrig på dom som ligger längst upp, men jag vill inte ta bort dom eftersom det kaaaanske ligger en bra låt där som jag glömt bort. Hm...

5. Jag är inte beroende av cola och godis: jag bara väljer att äta det precis hela tiden. Mitt favoritgodis är geléhallon och pandalakrits (det står panda på påsen man köper dom i), mina favoritchips är grillchips med dipp eller soucream&onion, sen gillar jag jordnötsringar också. Mmmmmm. Gott.

6. Mer än hälften av mitt studiebidrag/min lön/mina pengar går åt på mat och fika. Kinamat, sushi, Jensens, Thai Silk, Viskan... Jag älskar att äta ute.

7. Jag har haft väldigt olika frisyrer. Jämnlångt hår ner till rumpan, axellångt, kort assymetrisk page, uppklippt som fan (längst upp på huvudet var det nog 5 cm långt) med längre längder, hellugg, snedlugg, lång lugg, och jag har haft rosa, blond, lila och röd lugg (fast alltså, inte samtidigt. var för sig), jag har haft brunt hår (min naturliga färg), mörkbrunt och svart hår. Min senaste frisyr var assymetrisk page, och nu håller jag på att låta håret växa ut igen. Jag klippte av 25 cm av mitt hår när jag klippte pagen!

Ja, jag vette fan om detta var så värst intressanta grejer, men det är sju saker om mig iaf!

Tyvärr är jag såpass lat att jag inte orkar välja sju nya bloggare.. Och den jag tänkte välja från första början var redan länkad av Agnes, så det sket sig haha!

Kommentarer
Postat av: mia

Grattis! för de andra, tusen tack för bilden. otroligt duktig är du! puss på de! mia

2010-09-10 @ 22:43:42
URL: http://miaw.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback