wiooooohuouuuuu

Det snurrar i hela huvudet och balansen är lite skev. Inte tillräckligt borta för att det skulle märkas, bara sådär så allt är större, känsligare, hemskare, ensammare. Ögonen är grusiga och jag fryser konstant, men det beror nog inte så mycket på att det är kallt. Jag skakar, vet inte vart jag ska ta vägen, vill bort men vill stanna kvar. Får väl skylla mig själv att jag blir djup och känslosam när jag lyssnar på Thåström, fanfanfan och fanfanfan vad störanda det är. Vill att magen ska sluta vrida sig för annars kommer jag inte komma upp imorgon. Det var såklart värt det, Martin du är bäst, men frågan är om jag verkligen kommer orka upp imorgon. Att komma ihåg: inte dricka allt för mycket vin på en onsdag. Puss.

Kommentarer
Postat av: zandra

<3

2010-03-18 @ 10:36:45
URL: http://aprilbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback