Tomt

Bang bang, my baby shot of down.


Varför ska jag ens gå upp på morgonen
Varför ska jag kämpa mig igenom hela dagar
Varför skulle jag inte gråta
Vad har jag för anledning att le
Vad har Jag för anledning att finnas
Utan dig? Ingen.

Skjut mig någon, jag känner mig ändå helt död inombords. Jag vill så långt bort jag kan komma och jag vill aldrig tillbaka igen. Världen har inte gått under men det är för nära för att jag ska orka se det från ett annat håll.
Jag orkar inte.
Jag klarar inte.
Jag vill inte.

Jag vill bara va med dig och jag gör vad som helst för dig
Jag klarar mig inte utan dig
Jag vill inte förlora dig
Jag orkar inte
Klarar inte, vill inte

Jag är helt tom.
Bara smuts, mörker och hål i hjärtat


"Svart är ingen färg, det är så man känner sig."

Kommentarer
Postat av: frehdo

har det hänt nåt? :( <3

2010-03-15 @ 17:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback