Idioti

Jag är avundsjuk. Inte lite utan mycket, och jag vet inte vad jag ska göra åt saken för det spelar ingen roll vad jag säger för enligt dig har jag alltid fel om just det här. Jag önskar du kunde förstå, eller att vi kunde byta plats för en dag eller två så du får känna hur det känns men jag vet att du inte fungerar på samma sätt som mig.

Jag vill höra att jag är bra, att du saknar mig, att du tänker på mig. Att jag är det som får dig att andas eller att mitt skratt gör dig glad i flera dagar. Jag vill bli uppringd för att du saknar min röst, jag vill höra dig säga allt det där du känner och jag vill bli tårögd och le. Jag väntar på att min telefon ska surra till, på att den ska ringa eller på att du ska knacka på min dörr och överraska mig men ingeting händer. Jag väntar i onödan för du vill bara att jag ska veta att jag är underbar när du är riktigt jävla full. Jag vill veta att jag är underbar hela tiden, eller i alla fall någon gång då och då. Jag vill få dig att förstå men mest av allt vill jag att du ska känna såhär. För jag dör lite innombords och får tårar i ögonen när jag vet att jag väntar helt i onödan.

Kommentarer
Postat av: Ida Isabella

bra skrivit, gillar speciellt texten underst.

2010-07-30 @ 14:25:34
URL: http://dearbrain.blogg.se/
Postat av: Sandra

sv: tack!

2010-07-30 @ 17:20:53
URL: http://bananaspoon.blogg.se/
Postat av: frehdo

åh, jag vet precis hur du känner. srsly, PRECIS.

det är tufft, fastän det inte ska vara så egentligen D: <3



såg dig på stan i veckan btw, sööööt :3

2010-07-30 @ 21:52:38
URL: http://shallowbelievers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback