dator

Jag håller på att få panik.. Jag är så frustrerad och arg, åh! Min dator bara krånglar och jag vet inte hur man ska fixa det. Eller jag vet men jag kan inte göra det själv. Fan vad störande. Tröstar mig själv med en snygg tshirt från weekday's rea, 20 kr känns väldigt överkomligt och dessutom har jag grävt fram mitt fina playstation 1. Ska se ifall jag inte kan installera sims 1 på pappas bärbara med, måste ju ha någonting att göra!


Ett tips: om ni vill ha lite bättre koll på när jag lägger upp inlägg så tycker jag att ni ska följa mig via bloglovin'! Så slipper ni kolla in här och bli besvikna, om ni nu inte tycker det är lättare att skita i det. Själv använder jag ju inte bloglovin' något vidare direkt, haha men ett tips till er i alla fall. Ni kan följa mig genom att klicka på den blåa lilla grejen åt vänster som det (just nu) står "16 prenumeranter via bloglovin' " på/under.


Ett till tips från mig bara, passa på att gå in på Weekday om ni har tid! Dom har ju rea nu! Plagg för 100, 80, 60, 40, och 20 kr. Det är synd att jag redan gjort åt alla mina pengar haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback