Let it rock


bild: Wildfox


HAjklhfdfjdhgbl BEHDJD KJDHJDA JDHAJDMKshfjdhujhLGDysafghjlkshFJKHSJKHDSFJKH <- min första tanke efter avatar. Den är bra. SE DEN.

Hm, jag har varit über oaktiv på min blogg, sorry. Men hallå, det har faktiskt varit nyår och massa sånt så det får ni stå ut med.

Jag har bott hos världens underbaraste pojkvän denna veckan och vi har myst som fan. Kollat bio, haft tacokväll, varit i gbg och shoppat, vart på nyårsparty, kollat film och lite sånt. Helt underbart.

Idag känner jag mig lite som en svettig kossa med en kanot i uppkörd röven så jag ska spela tvspel och feta mig med godis, chips och sjukt mycket coca cola hela kvällen.

Artister jag nästan helt hade glömt av men kommit på nu: infected mushroom, gossip, alex gaudino, alice in videoland, teddybears sthml med mera. Dags att börja rensa mina spotifylistor känner jag................................ nytt år nya listor! Länka gärna listor om ni har nån askalasmegasuperbra!

Gott nytt år till alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback