Fashion: Spring 2010




Det blir med andra ord mycket cowgirls, mjukisbyxor, safari, militär och street i vår. Jag gillar streetmodet som finns både i neutrala färger ovan och i lite mer vågade club-färger som t.ex. vissa delar av JP Gaultiers vårkollektion, adidas och balenciga kommer använda.


Burberry


Givenchy


Fendi


Valentino


Vans


Jag gillar:
streetmodet, vans, höga kilklackar, flätor
Jag gillar inte: cowgirl modet, cowboy bootsen
Jag älskar: Valentinos skor med spets!


Nu vill jag få pengar igen så jag kan springa och köpa trackpants och stora tshirts i neonfärger. Puss!

Kommentarer
Postat av: Hallonbåt

Streetmodet på Skor är fejt:), man bara myser när man går runt i dom. och fy för Jeanstjejen längst upp haha xD.

2010-01-24 @ 21:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback