Elfsborg


Sitter i skolan nu, har precis varit ute och fotat Elfsborgs fotbollsträning. Fy satan vad kallt det var!! Mina fingrar är bortdomnade och jag är helt genomfrusen. Bilderna blev väl inga mästerverk på grund av kylan, hade det varit lite varmare hade jag gått in för uppgiften mer. Men några bra bilder blev det ju som tur va så dagen är lite räddad. Efter fotot ska jag och typ 3 personer till ha bad, alla andra är "sjuka" eller "borta", och sedan blir det att äta mat + va med på utställningen + träna + kanske tillbaka till utställningen igen, beroende på när jag slutar träningen. Kommer vara hungrig som en gnu ikväll, idag va det kycklingsoppa med "thaismak" så det blev ingen skollunch. Hoppas verkligen dom byter mat snart för en rä helt galet äcklig. Jag vet verkligen ingen på hela skolan som tycker om den. Förutom Adam då möjligtvis, men han räknas inte för han säger att den är god bara för att han tvunget ska säga emot.

Kommentarer
Postat av: Luddz

Jag åt faktiskt skolmaten idag :O och det var faktiskt äckligt Ja :p men det var stora goa kyckling bitar som var goa :D resten sög typ lite sunket vatten med halvdasen paprika. appropå att vara borta xD Mass effect 2släpptes idag haha fan halva klassen var borta >_< klockrent och underbart



puwss

2010-01-28 @ 14:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback