Disease


Dropp, dropp, dropp. Försöker hålla inne men just nu känns det inte som att det är någon större idé. Jag har svårt för väldigt många saker och detta är väl en av dom. Jag letar och försöker hitta en anledning till att sluta, men jag hittar inget mer än fler instängda droppar som trycker på inifrån och vill ut. Ge mig en anledning att stänga in dom igen. Ge mig en anledning att tänka på annat, vad som helst, det spelar ingen roll.
Mitt största problem är att jag älskar dig så mycket att jag vill vara med dig hela tiden. Hur fan kan det va ett problem.
Jag gör alltid fel. Hela tiden. Vad jag än gör. Jag vill inte gå till skolan imorgon, jag vill inte gå upp imorgon, jag vill inte vakna imorgon.

and then the lions ate the christians and the christians burned the witches
...and even I am out of explanations

And if you have disease in you, I want to have that disease to
I want everything that's inside of you / if you die then I should die beside you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback