Butterflies and Hurricanes


pic: ...etc

"Butterflies and hurricanes". Precis så har min dag varit idag.
Fjärillar och stormvirvlar, fram och tillbaka hela tiden. Mår riktigt dåligt nu. Jag har sovit dåligt, vaknat upp brevid min bästa vän, varit vittne åt en annan bästa vän (och jag har aldrig känt mig så liten och utpekad som då, fy fan), haft världens mysigaste dag i stan med en tredje bästa vän och sedan åkt buss hem i mörkret för att sitta hemma och känna hur oron smyger sig fram. Den har ju funnits där hela dagen men när man inte har något annat att tänka på är den omöjligt att undvika. Jag hatar att känna så, särskilt just idag när jag hade behövt dig som mest.

Fan vad dåligt jag mår nu. Din min när du bara satt där och skrattade åt det jag sa, hur du fnös och skakade på huvudet när både du, jag och alla andra inblandade vet att det jag säger är sant och att du ljuger! Jag hatar att göra det mot dig för du har aldrig gjort mig något, men när du gör något sånt här, och dessutom gör det mot en av mina absolut bästa vänner, då får du fan skylla dig själv. Jag kunde känna hur tårarna brände bakom ögonlocken på grund av nervositet, oro och ilska för jag var fan förbannad på dig för att du ljög! Fan, jag har hört hur svinig du kan va, hur dumma saker du gjort, men det trodde jag inte om dig! Fy fan säger jag bara!

Jag sitter och går igenom allt i huvudet flera gånger om. Sa jag fel? Glömde jag någon detalj? Svarade jag fel på deras frågor? Fy fan. Det har hänt alldeles för mycket idag. Mår piss, behöver sova, behöver skratta, behöver en lång, varm och mysig kram. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Vad var det som hade hänt? /Kram Ellinor

2010-01-05 @ 17:27:42
Postat av: Sandra

sv ellinor: en av mina bästa vänner blev misshandlad på en fest så jag vittnade åt honom :/ kram!

2010-01-05 @ 22:03:45
URL: http://bananaspoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback