Bajs



Ja, jag vet. Lite feter med denna listan men bättre sent än aldrig. Typ. Jag har ju inget annat för mig ändå.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nä, jag hade inga
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? ...sverige :<
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Hm.. Ja, jag vill ha tillbaka Emma och Martin. Dumma er som flyttar :(
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Nyår 08/09. 16 mars: första gången jag och Kevin va. 26 mars: jag och Kevin blev ihop. När jag och Ludde va på liseberg. Torsdagskvällarna. Massor.
8. Vad var din största framgång 2009? Jag har ingen aning faktiskt.
9. Största misstaget? Att lita på fel människor.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag har säkert varit förkyld och lite sånt!
11. Bästa köpet? Uhm, har fått alla bra grejer från folk haha! Men min nya dator var ju inte helt fel.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Godis. Utan tvekan. Godis och cola.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Kevin. Hannah. Ylva. Emma. Martin.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? I've got a feeling, Poker Face, Hot and cold, alla sånadär radiobajslåtar.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både och. Kanske inte alltid glad men ändå lycklig på insidan.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Varit med några speciella personer. Njutit av att vara lycklig. Tagit fler kort.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Gråtit och varit ledsen typ.
18. Hur tillbringar du julen? Med mammas släkt på förmiddagen/middagen och farmor&farfar (<3) på kvällen.
19. Blev du kär i år? Ja.
20. Favoritprogram på TV? Typ.. Simpsons och Family Guy? Kollar ju aldrig på serier!
21. Bästa boken du läste i år? ...har inte läst nån bok jag kommer ihåg så dom kan ju inte varit så jävla bra haha.
22. Största musikaliska upptäckten? SÅ SJUKT MYCKET! La roux, killers, the knife, franz ferdinand, hives, bon iver, goldfrapp och MYCKET MYCKET MER!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Nej, fick inget av det jag önskade mig iår.
25. Något du önskade dig men inte fick? Oja, mobil (fast fick den i julklapp haha), klocka, en les paul och lite olika grejer
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag var hos Kevin när han lanade.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Bättre än förr men väldigt olik hela tiden och en massa stilar samtidigt!
29. Vad fick dig att må bra? Att bli ihop med Kevin.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Inte en enda.
31. Vem saknade du? Ylva, Emma, Martin.
32. De bästa nya människorna du träffade? Hm.. Jag vet inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback