Skolan

Sitter i skolan, därav en ytters gullig bild på Emil, och har precis haft ett gramatik "prov" i engelska. Gick ju bra faktiskt. Nu har jag hål till tio över två och sedan ska jag kolla på världens sämsta tvserie som heter "värsta språket" på svenskalektionen. Kommer ju somna eller nåt. Den är så dålig att inte ens svenskaläraren stannar kvar i klassrummet. Jaja.

Hannah tattuerade sig idag så nu är jag också sugen på att tattuera mig! Hennes tattuering blev jättefin. Hon tatuerade in "Life is too short to live the same day twice" på underarmen i blå färg. Själv ska jag tattuera in "je pense, j'aime et j'esperér, donc je suis" och kanske "je ne regret rien" och sen tycker jag det är galet snyggt att tattuera in två svalor nedanför nyckelbenen, en riktig rockabillytattuering.. Fast enligt Zandra betyder det att jag har hittat min livs kärlek med två svalor, och att jag letar efter den om man bara tattuerar in en. Hm. Är ju fortfarande snyggt. Men sen vet jag inte om jag skulle våga tattuera mig eftersom jag a) är rädd och b) kanske kommer ångra mig.

Fan vad jag hatar hål. Blä.


Har 11 månader med världens bästa idag. Jag älskar dig, du är mitt allt.

Kommentarer
Postat av: julia

herregud, din blogg är så fin ! <3 ha det bra

2010-02-26 @ 22:31:59
URL: http://juliaaellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback