VIKTOR&ROLF - Flowerbomb Extème

 

Okej, jag måste bara tipsa om den här parfymen (flowerbomb extrème) - det är en absolut favorit och luktar heeelt underbart. Jag är extremt svag för vaniljparfymer, och då är denna perfekt. Den innehåller tre av mina favoritblommor (jasmin, orchide och ros) och som jag nämnde innan, vanilj. Har fått välja ut denna i julklapp, men vill ha den nu! Den är inget för er som inte gillar något tunga, söta och sexiga dofter, men ni andra borde definitivt testa den här!

Basnoter: osmanthus, mysk, patchouli, vanilj, benzoin
Hjärtnoter: apelsinblom, sambac jasmin, orchide, fresia, ros
Toppnoter: the, bergamott


Pris: ca 700 kr 30 ml

Kan även tipsa om den vanliga utgåvan, Flowerbomb, som jag kör på just nu. Även den luktar helt underbart och jag kör på den just nu, för jag har fått några prover på den.

Basnoter: amber, cashmeran, patchouli
Hjärtnoter: sambac jasmin,liljekonvalj, centifolia Ros
Toppnoter: mandarin, bergamott, apelsin


Pris: ca 600 - 700 beroende på hur många ml man väljer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback