Dag 9 – Min tro

Jag är inte religiös över huvudtaget. Jag tror att det finns någonting där, men jag tror inte att det/han/hon är som det/han/hon beskrivs i bibeln. Jag tror inte det finns gott eller ont, jag tror på människor och på att vi ibland kan vara snälla. Jag tror på kärlek och vänskap. Jag tror på "spöken" eller andar och jag både tror på och inte tror på ödet: jag tror vi kanske är menade att hamna på ett visst ställe i livet men jag tror att vi samtidigt tar oss dit på egen hand. Jag tror inte på tomten. Jag vet inte riktigt vad mer som finns att skriva om det här faktiskt haha, eftersom jag inte är religiös eller något liknande. Men ja, det här är väl lite om vad jag tror iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback