Dag 8 – Ett ögonblick

Förstår inte riktigt vad jag ska skriva, men okej. Jag skriver väl lite fina ögonblick. I tidsordning dessutom.

Ett ögonblick - när vi snart skulle sluta nian och vi var så glada att vi sjöng och dansade hela vägen från skolan till biblioteket och tillbaka i våra shorts och kjolar. "bonus på kortet, ja hon har bonus på kortet..."

Ett ögonblick - när vi stod ute i regnet och vi var båda lika ledsna och mina tårar syntes inte men du visste att dom var där så du höll om mig och det var precis som i en film

Ett ögonblick - när vi gick ut på scenen och all nervositet bara försvann, vi visste vad vi gjorde och strålkastarna lyste i ögonen och vi bara dansade och hade hur kul som helst

Ett ögonblick - när jag pratade med dig första gången vid kaffeautomaten, och du var så blyg och nervös att du knappt vågade titta på mig men jag tyckte du var fin så jag stod kvar ändå

Ett ögonblick - när vi satt där på ditt rum och du sa "förlåt" och jag frågade "va" och du kysste mig

Ett ögonblick - när jag kände att det var du, bara du, ingen annan

Ett ögonblick - när vi lyssnade på "Isabella of Castile", mer än så tänker jag inte nämna på bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback