Dag 3 – Mina föräldrar

Min mamma heter Ingela och min pappa heter Ulf och jag har ingen aning om hur gammla dom är. Båda jobbar på expert i Tranemo, pappa som ägare/chef och mamma som säljare. Mamma gillar röda saker, att sola, bonde söker fru, färgglada kläder, ost och 80-tals discomusik (typ it's raining men och mr vein). Pappa gillar tvspel, bra surroundsystem, stora tv-apparater, att bada bastu, bilar och motorcyklar. Jag vet inte riktigt vad jag ska berätta om dom, dom är rätt så typiska svensson-föräldrar. En rolig grej är väl att jag och mamma ser likadana ut, men jag är som pappa i personligheter, medans min lillebror ser ut som pappa och är som mamma i personligheten. Rätt kul ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback