Dag 2 – Min första kärlek

När det gäller människor så kommer jag inte riktigt ihåg vem min första kärlek var. Men min första pojkvän var Emil, och vi var ihop jättelänge. Fast det var mer än nu-är-vi-ihop, än åh-vad-jag-är-kär-i-dig. Så där kan jag inte berätta särskilt mycket, haha.

När det gäller saker var det utan tvekan mitt Playstation. Jag fick det när det kom ut, typ när jag gick i lekis, och jag spelade HELA TIDEN. Tekken 3 var det bästa spelet någonsin. Det och Kula World. Har fortfarande kvar det och alla mina spel som jag har till, haha nostalgitripp till tusen. Spelade även GameBoy supermycket och då var det Pokémonspelen som gällde.

Ja, det var väl det jag hade att skriva om min första kärlek, haha. Väldigt intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback