Dag 14, Dag 15 och Dag 16

Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?Idag har jag varit sjuk, och har alltså inte haft på mig så värst roliga kläder. (har inte denna frågan redan varit?) Hursomhelst, jag har på mig en stickad leopardmönstrad kofta från Gina, ett linne från H&M och grå mjukisbyxor från Dr. Denim.

Dag 15 – Mina drömmar
Min största dröm är att kunna leva på min kreativitet med någon jag tycker mycket om. Att jobba inom modebranchen skulle vara kul, annars vill jag bli fotograf eller designer av något slag. Är intresserad av så otroligt många saker och vill ha så många olika jobb, bl.a. makeup artist, kläddesigner, inredare, grafisk designer, fotograf, illustratör, krönikör... Det fortsätter i en evighet.

Dag 16 – Min första kyss
Haha, den inträffade under ett disco i sexan bakom scenen. Jag pussade min dåvarande pojkvän i en millisekund och sen var jag ascool. That's pretty much it haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback