en perfekt dag, en present och en tavla


Anonym
:
Berätta om din Perfekta dag, vad du önskar mest i födelsedagspresent och skulle du bli glad utav att få en tavla!?


Min perfekta dag börjar i min säng med att jag får sova och vakna upp brevid någon jag tycker om. Sedan finns det två alternativ: antingen så äter jag och den personen jag vaknade brevid ute på restaurant eller liknande och myser sedan resten av dagen med cola, chips och godis, eller så åker vi och gör något kul som t.ex. dra till liseberg, åka gokart eller liknande och avslutar med lite mys! Överlag så är dagen jävligt rolig och spenderas med någon jag tycker om.

Det jag önskar mig mest i födelsedagspresent är nog.. pengar. Jag är tråkig på den punkten, men grejen är att jag faktiskt inte har en aning om vad jag önskar mig! Får man pengar kan man göra något kul eller köpa något fint man hittar - smart och jävligt smidigt, plus att man aldrig blir besviken. Förutom pengar så är det utan tvekan en resa utomlands, till london, frankrike eller något varmt och fint ställe!

Ja, jag skulle bli väldigt glad om det var en fin tavla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tackar så mycket :)

2010-08-24 @ 01:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback