Sing For Absolution

Är så jävla trött på allting. På alla jävla idioter, på allt som bara går åt helvete hela tiden. Vill bara lägga mig ner och gråta, bara försvinna tills allt jobbigt försvunnit. Vill kunna stänga av hjärtat ett tag, vill kunna gå en dag utan att behöva kämpa. I wish you where a stranger I could disengage men livet funkar inte så. Ge mig en anledning att stanna kvar. Ge mig en anledning till att inte ge upp. Ge mig någonting jag kan förstöra, ge mig någonting som inte gör ont, ge mig någonting som tar bort klumpen i magen, ge mig vad som helst. Jag har ett hål i hjärtat och jag har försökt att fylla det med vänner, godis, filmer, tvspel, vodka och falsk lycka men det stannar inte kvar utan försvinner och likt förbannat står jag där med hål i hjärtat och klump i magen och känner allt och ingenting alls. Helt jävla tom. Helt jävla meningslös. Helt jävla patetisk, eller hur var det du sa? Jag har aldrig varit såhär ledsen i hela mitt liv. Jag har aldrig varit såhär förbannad i hela mitt liv. Jag har aldrig älskat någon såhär mycket och jag har aldrig hatat mig själv såhär mycket. Jävla idioter, jävla svin. Ge mig en anledning att stanna kvar. För just nu så har jag ingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback