Love is Hard

Se rubrik.

Jag är sjuk och haft lite problem sådär så har inte orkat uppdatera helt enkelt. Kommer väl igång igen väldigt snart, typ imorgon eller nåt. Ska försöka iaf.

Jag saknar Philip, jag saknar att vi inte går i samma klass och i princip inte träffas längre. Jag saknar att prata med dig och jag saknar att skratta med dig, för det är just det du får mig att göra. Skratta.

Jag saknar Kevin, jag saknar att va med dig och jag saknar att vakna upp jämte dig. Jag saknar att inte va lika rädd och jag saknar att ha dig nära. Jag önskar du var här.

Jag saknar Emma, du var min trygghet och du fanns alltid där utan att jag behövde be dig stanna. Jag saknar att kunna träffas och jag saknar att ha dig nära.

Jag saknar Ylva, jag saknar att bara ligga och prata i din säng halva natten och jag saknar att baka med dig. Jag saknar att spela gitarr med dig och jag saknar att prata med dig, även om vi gjorde det för bara ett litet tag sedan så var det ju ändå bara på telefon.

Jag saknar.

Jag saknar allt det gammla, det säkra och bekanta som liksom alltid va där. Jag saknar vänskap och jag saknar att bara kunna va. Jag bara saknar helt enkelt.

Jag saknar att inte ha några problem, jag saknar att inte sakna och jag önskar jag bodde någon annan stans än just här. Jag har nog aldrig längtat bort så mycket som jag gör nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback