Socker

Det är inte förens jag kommer på mig själv med att lyssna på denna spellistan som jag fattar hur jobbigt allt egentligen är. Huvudet snurrar och denna gången är det inte bara på grund av en liten, liten bakfylla. Nej, du fick alla tankar att börja snurra igen och allt rinner sakta tillbaka för det blev en spricka i min damm. Dumma, dumma, dumma, och min sida är öm efter igår och jag har fortfarande ont i handen. Jag hatar allt som har med allting att göra. Mina ögon är svullna och jag vill dö. Puss på er och glad halloween.

"du ryggar tillbaka när min hand just ska röra vid din"
jag vågar inte
åååååååååååååååh
jag vill.

Kommentarer
Postat av: Ludde

Det blir inte jobbigare än du gör det!



----->Mr happy guy<----- idag :3



tror det är bakfyllan :)



och Socker är fin låt ^_^!!



2009-10-31 @ 14:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback