smuts

Äckliga människa, en osäker och inkompetent charmör med en hemsk odör som känns på flera mils avstånd
det är insidan som räknas och det är den som är hemsk för när man vänder och vrider
kommer alltid sanningen fram.
SMUTSIG, du är smutsig och äcklig
Falsk! Falsk som ett svin, ett odugligt svin!
du är hemsk och patetisk
och vågar fan inte stå för vad du tycker!
du slingrar dig runt, undviker
utan känsla, utan känslor
du är vidrig och stinkande utan sinne för humor
och inte ens när jag mår som sämst är jag sämre än dig.
Jag hatar all smuts som smyger sig in i mitt liv, jag hatar er allihopa, och att flytta känns som en lockande idé just nu


Och du, du valde själv att inte visa att du brydde dig, som man bäddar får man ligga och du kommer sova på gatan en lång tid framöver! Egoistisk och dum, utan tankegång och med ett temprament utan dess like
utan möjlighet att se från båda synvinklarna och med det vackraste leendet världen någonsin skådat.
Jag vill inte va med om det här och det är ditt fel.

Jag vill bara lägga mig ner och gråta för det är fan inte långt bort, jag tror det är borta men det smyger sig på bakifrån och klämmer hårt runt halsen. Jag är inte gjord för att orka sånthär och det är precis vad jag inte gör.

Kommentarer
Postat av: Ludde

Du får inte låta detta ta kål på dig du är starkare än så det vet jag, jag har sett det!!!

2009-10-18 @ 22:33:00
Postat av: Ludde

Du får inte låta detta ta kål på dig du är starkare än så det vet jag, jag har sett det!!!

2009-10-18 @ 22:45:13
URL: http://twintoop.blogg.se/
Postat av: frehdo

:((((( <33

2009-10-19 @ 19:15:46
Postat av: Erica

Jag älskar dig gumman! <3

Det kommer att lösa sig! Han är inte värd dina tårar <3

2009-10-22 @ 14:03:50
Postat av: .......

Don't frown beacuse of me. Then you never know who is falling in love with your smile.

2009-10-22 @ 14:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback