Heartbreaker



I try to shake you off my mind
But you're to stubborn to leave
i try to put it all behind
But it just gives me grief

I've got butterflies stuck in my stomach
I chase them off but they attack
I've got some sanity left but it leaves me
Because you keep coming back
And you're a heartbreaker, heartbreaker, heartbreaker
And you're making me want you
A heartbreaker, heartbreaker, heartbreaker
And you're making me want you


Idag har jag varit på lager och inte köpt nånting. Sen har jag varit hemma eftersom mamma fått för sig att vi skulle ha finmiddag. Så nu har jag ätit för mycket mat och är spyfärdig, och jag kan inte låta bli att undra hur allt kommer sluta egentligen. Kent, lite Säkert! och Heartbreaker spelas i mina högtalare just nu och jag blir deppig/trött/glad av sån musik. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback