coolface


Tjena kexet, står du här och smular?

..Gud så söt man är dagen efter. Nu blir det typ film och chill hela dagen för jag är trött och svettig. Jag behöver godis.

Pulse of the maggots, wraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah vad allting bara började skrika nu. Vill slå nån när jag hör den låten och mamma vill slå mig när hon hör att jag lyssnar på den. Dumma spotify har lagt ner på min dator så det får bli iTunes hela dagen, eller till spotify börjar funka igen. Hoppas det är snart för jag har ju bara gamla låtar på datorn, blä vad dåligt. Man kanske skulle skaffa premium ändå, bara för att. Börjar tröttna på Basshunters "woahwoawoa", nån mer än jag som vill slå honom?

Ge mig pengar nu bara så jag kan åka till göteborg och så jag kan få fika och känna mig lycklig i tre sek. Blö blö blö.

Nej men helgen har varit jättefin faktiskt, sara och ludvig är bäst i hela världen och oskar&co var väldigt trevliga med. Så jag är ändå väldigt nöjd. Hittade mina fin kylskåpspoesi magneter innan så nu ska jag låta kreativiteten flöda på min lilla magnetgrej jämte datorn, lite kul! Haha rimmen blir alltid så jävla konstiga. Fint<3

Nu har jag ju lov btw! Det känns inte så men det ska man väl ordna förr eller senare. Är uppbokad som fan så det blir inte mycket att slappa. Det är extra dansträningar, läkarbesök, bio med mera och jag vill faktiskt kunna sova lite men det funkar ju inte så bra med massa sånt här inbokat. Men jag ska inte klaga. Kan jag dessutom klämma in en resa till Gbg så blir jag lycklig och då får resten av veckan faktiskt se ut precis hur den vill.

Oj vad mycket skit jag skrev nu. Haha sorry, men jag skriver ju alltid massa tråkiga grejer här ändå så ni (du) är väl vana vid det här laget.

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Ludde

Hiho den bilden är inte långt ifrån den åt vänster!:) pusskyss

2009-10-25 @ 16:34:08
Postat av: frehdo

COOLFACE. fan vad cool bild ändå xD

fika i gbg är awesome. det vill jag fan med göra!

2009-10-25 @ 18:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback