Cheap and cheerful

Vem är trött? Jo, jag! Efter att ha praoat (nej förlåt, apu:at. vad nu skillnaden är) i en vecka så är jag JÄTTETRÖTT. Jag som skulle lägga mig tidigt nästan varje dag har lyckats lägga mig runt elva, tolv för att sedan få upp klockan sex. En dag fick jag ju tillochmed gå upp fem! På morgonen! Det är nog det tidigaste jag någonsin gått upp i hela mitt liv haha.

Hursomhelst, min första apu-vecka har varit jätterolig, och jag vill nästan inte sluta apu:a (heter det så?) hos Torins. Men nu ska jag va på Expert i en vecka, får se hur det går... Ska väl skriva ut kort och tvinga pappa att bjuda mig på pizza istället för hotellmaten som dom brukar äta.

Kan också skryta om att jag faktiskt lagade mat idag. Utan att bränna vid något, elda upp något eller glömma stänga av plattor och ugnar och allt sånt där. Det blev kotletter med potatisgratäng och vitlöksdipp och det var jättegott, även om det va jag som hade gjort det.

(jag köpte iofs potatisgratängen färdig på ica men det gör väl inget?)


Här har ni fem fina låtar att lyssna på.

Nu ska jag sova för imorgon blir det att ha dansträning i minst två timmar.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Ludde

hahahah <3 visst vart gött med det helt galet. Du har ju jobbat som en Hest på en motorväg så stålter över dig. Får du typ episk sovmorgon på Expert nu :o? ni börjar la typ vid 11 eller nåt :D? puss

2009-11-07 @ 15:02:40
URL: http://twintoop.blogg.se/
Postat av: Ludde

visst vart det gött :D?. schyy du måste ju säga att du har lärt dig av den bästa D: eller va!:p. Du har vart jätteduktig och fotat småbarn stor del av tiden hiho. haha tigga pizza av pappa låter som en go idé. börjar du typ inte 11 varje dag denna veckan nu då :D Expert öppnar la sent som bara den

2009-11-07 @ 15:10:15
URL: http://twintoop.blogg.se/
Postat av: Ludde

din blogg busar btw den första visades inte :D:D wth LURING

2009-11-07 @ 15:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback