You give me something

Vad händer egenlitgen? Vad hände med mig? Vart tog alla dom delarna av mig som jag faktiskt tyckte om vägen? Det är ju bara skit kvar just nu.

Jag mår jättekonstigt. Jag blir nere hur lätt som helst och jag har ont lite vart som helst, just nu i benet. Känns som växtvärk. Jag HATAR växtvärk. Det är så sjukt störande.
Jag orkar inte göra någonting. Jag är allmänt trött hela tiden, och eftersom jag är trött blir jag sur. Jag menar inget, förlåt, ta det inte personligt. Har nog inte riktigt varit mig själv på ett tag.

Blir typ bara glad av en enda sak nu, och det är Kevin. Fan vad du är underbar, tack för att du finns. Jag vet inte hur du lyckas men det räcker med att jag tänker på dig så blir jag glad. Jag tycker om dig så sjukt jävla mycket.
<3

Det har inte hänt någonting speciellt på senaste tiden. Ja, jag har varit grymt dålig på att uppdatera. Jag tror jag har fått skrivkramp, och precis som Carro sa så ska man inte tvinga fram något. Det känns bara väldigt hemskt för jag kan inte skriva något; orden verkar ta slut när jag ska formulera något. Jag kan inte spela någon låt för det låter alltid fel hur bra jag än spelar och jag kan inte ens måla längre, för när jag väl ska försöka komma på vad jag ska måla så blir det helt tomt.
Vart tog allt vägen?! Jag har aldrig haft problem med fantasi och kreativitet men nu är allt som bortblåst.

Jag är dessutom sjukt trött på mitt hår. Jag är tre milimeter från att klippa av skiten, kanske klippa snedlugg igen eller bara köra på den sjukt tråkiga "fjortisluggen" eller vad man ska kalla det, när man bara sätter upp skiten med ett spänne eller två. Men jag passar ju inte i det. Fan. Jag får köra en Kevin och börja ha på mig mössa 24/7. Synd att jag inte passar i mössa heller då.

Jag saknar Kevin.

Okej, jag vill inte klippa snedlugg. Eller jo lite, men helst inte för har ju ALLTID haft snedlugg. Men snälla ge mig förslag på hur jag skulle kunna ha håret. Vad som helst verkligen.

Jag funderar på att stanna hemma resten av veckan. Vet inte om det skulle hjälpa något men det är ju en början i alla fall.

Förlåt för ett långt och ointressant blogginlägg där jag dessutom bara tjötar om att jag mår dåligt och är trött på mitt hår.
Fan vad jag är trött på mig själv.

Nu ska jag försöka läsa lite Nationalekonomi ifall jag trots allt åker till skolan imorgon.

ciao,
Sandra v

Kommentarer
Postat av: martina

Söte då, cheer up :)

2009-05-07 @ 23:12:47
URL: http://martinamanniche.blogg.se/
Postat av: sv: martina

jag jobbar på det. du är söt du martina.

2009-05-08 @ 13:36:20
URL: http://bananaspoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback