Sunshowers

Hej!
Idag har man varit i skolan och slöat. Hade bara två lektioner, sen åt man lite lunch (som inte var så god) och sen va man inne i stan med Melina. Det var mysigt! Hon köpte lite grejer, jag köpte inget. Sedan tog hon bussen hem och jag satte mig på Waynes i väntan på bussen (haha, RMK!) och fikade lite. Smsade Hannah och frågade vad hon gjorde då jag hade lite tråkigt och kände mig ensam&mobbad där jag satt själv på fiket, och hon skulle till ulricehamn och hämta sin kamera så blev det så att jag följde med. Vi åkte buss till ulricehamn, hämtade kameran, åkte tillbaka till borås och bestämde oss för att dela en kebabpizza på campino. Det var gott, och väldigt trevligt! Nu sitter jag hemma och är halvdöd. Ska nog sova lite tidigare idag.

Imorgon ska jag till skolan och från kl 14-17 ska jag och Hannah ha studion. Det är nice, blir att ta lite kort och så! Kläder ska med och vi ska spexa gärnet. Det kommer bli riktigt nice.

Ska för övrigt till Gbg med Hannah på lördag, och på kvällen drar man ut med Melina. Trevligt värre.

Nääääeeeee, jag är för trött för att blogga.

Sandra v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback