Starlight

Halloooooo
Jag är på bra humör just nu. Min fader har köpt mat, en såndär schnitzel (vet inte hur det stavas..) och det tycker jag är snällt. Det är väl det positiva med att vara sjuk, restaurantmat och ikväll lär det bli typ.. pizza. Eller chilli con carne, det är det enda pappa kan laga förutom pasta, ägg och prinskorv.

Jag är ensam hemma, och det är sjukt tråkigt, men det löser sig. Får försöka hitta på något, och jag ska fösöka fixa internet på min dator också. Inget internet = inget spotify och det är inte kul eftersom jag inte har några låtar på datorn just nu. Fy mig, men så går det när man har en dator som så fort man sätter igång den är ungefär 3 mm från att exlodera (tjoho). Behöver alltså köpa en ny dator = ca 8000 kr = MINST 8 studiebidrag = fattig och väldigt olycklig Sandra.

Oj vad jag älskar Muse. Det finns nog inget band i hela världen som faktiskt är bätte. Texterna är helt galna. Mums. Det är inte långt ifrån eargasm.

Det är rätt komiskt att se vilka som fortfarande står kvar vid ens sida. Det är inte jättesvårt att se vilka som verkligen bryr sig om en och vilka som egentligen skiter fullständigt i en.

ciao,
Sandra v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback