High and Dry

Hallå.
Har helt fastnat för The View med Modest Mouse och In For The Kill (Lifelike Remix) med La Roux. Sjukt bra låtar som jag tycker ni ska lyssna på. Saknar också Kevin sjukt mycket, har inte träffat honom sen i fredags. :(

Igår var jag och Hannah i göteborg, och vi hade sjukt kul! Hittade massa fina grejer, bland annat en kjol från gina, en tshirt och ett halsband från bikbok, en sololja från hawaiian tropic, lite godis från lagerhaus, elaka sanning eller konka, mors dags present till mamma och en födelsedagspresent till kevin (haha, jag tänker inte säga vad det är!), två ögonskuggor, en foundation/puder och en lip and cheek tint från makeup store. Sedan åt vi sushi! Det var faktiskt gott, fast soja är INTE kul. Hannah köpte mineralsmink, studentpresenter och lite grejer till hennes nya lägenhet som hon får imorgon.

Sedan åkte vi till borås och sa adjö till varandra, så drog jag till fristad och mötte Melina. Det blev lite strul men det slutade med att vi åkte hem till Charlie och va där i en halvtimma innan vi drog in till stan igen och satt på Campino ett tag, sedan tog jag bussen hem. Mindre lyckad utekväll men det var lite mysigt ändå.

Idag har jag solat röven av mig, och har faktiskt fått lite färg. Firade mors dag genom att först ge presenterna till mamma (ett halsband med en hjärtformad fotoberlock i silver, ett doftljus och en tvål) och sedan åka till farmor&farfar och äta massa mat. Dom hade gjort kotletter med ris och nån sås, tror den heter café de paris, MUMS! Så åt man sig mätt på massa mat och cola och sedan satt man och dog i värmen. Efter ett tag åkte vi till mormor och där fick vi ännu mera mat, rabarberpaj med vaniljvisp, och så gick vi ner till sjön för att bada/doippa fötterna. Jag vägrade bada, men Gabbe, mamma och mina kusiner Julia och Tova badade. Vi andra satt vid sidan och tittade på. Vi åkte hem runt fyra, halv fem och när vi kom hem satte jag mig ute och slappade lite. Mysigt!

Jaha, det var idag och igår för er som bryr sig, haha. Imorgon ska jag (äntligen) va med min Kevin, myyyyysigt och jag överväger att sova hos honom trots att jag då måste gå upp sjukt tidigt eftersom han inte är ledig på tisdagar som jag är (moaha). Men ändå.. det är sjukt värt det!

Behöver köpa ett par nya skor. Högklackade sandaletter tyvärr, dom dyraste! (näst efter stövlar då)
Fy vad jobbigt. Kräsen som jag är kommer jag säkert bara hitta massa dyra jävlar. Har dessutom bara 500 kvar nu eftersom jag shoppade loss i gbg. Får a) fjäska för farmor (knappast) eller b) jobba. Eller c) hoppas på ett plötsligt utfall av kärlek från min kära mor. Jag hoppas på ett c.

Sandra v




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback