Cherry bomb

Hejdu!
Va hemma från skolan idag. Ska antagligen va hemma imorgon också. Mår inte särskilt bra. Riktigt kiligt att vara hemam också eftersom jag inte har något att göra! Har inga bra filmer, inget kul spel, inga bra tvprogram och idag hade jag dessutom inget internet. Det finns ju inte mycket positivt med att vara sjukt alltså.

Imorgon åker mamma och hennes vänninor (haha, fult ord) till Helsingborg. Hon ska handla massa skit, äta massa god mat, dricka sig full och ha helt galet kul medans jag, pappa och Gabriel ska vara hemma och antagligen kolla på tv och äta pizza. Är inte alls avundsjuk, nej nej.

Jag vill klippa av luggen nu. Nu. Nuuuuuuu. NU NU NU NU NU NU. Om jag inte har något annat att göra imorgon kommer jag nog klippa snedlugg. Eller försöka klippa rakt. Men det tar så lång tid så det blir nog snett. Hm.

Vill åka till göteborg snart med, blir antagligen någon helg framöver. Ska nog in med familjen.

Jag har trååååkiiiigt. Det är därför jag bloggar. Jag bloggar för att jag har tråkigt och jag har tråkigt för att jag bloggar. KUUUUL. Känns väldigt bra.

Tycker att ni som har mitt nummer ska smsa och muntra upp mig.

ciao,
Sandra v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback