9 crimes

Hej.
Jag är sjukt sur nu för när jag kommer till skolan visar det sig att vi inte börjar förens tolv i princip då vi inte har mum, knappt matte (förutom en uppgift som jag typ inte ens kan lösa själv, så det är ju åt helvete ändå) och sedan lunch. Kul att folk säger till en. Jävla fitta. Var sjukt nära att stanna hemma idag men nej, jag drog till skolan ändå och vad får man för det? Jo, man får sitta och vänta från klockan 08:10 till 12:00. Fyra jävla timmar. Nästa gång ska jag fan stanna hemma istället.

Jag har inga rester kvar nu, har ju blivit färdig med all jävla skit. Kul för mig att sitta här, inte lönt att åka hem heller för då får jag typ åka hem och åka tillbaka. Jag hatar borås.

Sandra v




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback