Wonderwall

Nu sitter jag hemma och väntar på mat. Vet inte riktigt vad det blir men förhoppningsvis något gott. Ska kanske jobba lite innan jag åker och dansar/fikar med Erica, men vet inte riktigt för det fanns visst inget att göra så kommer antagligen inte jobba nåt. Åh, behöver ju pengar!

Tänkte lägga upp en lista på vilka låtar jag har i min musikspelare på bloggen nu med;
1. Heart of Glass - Blondie
2. Day n' Nite - Kid Cudi
2. Sanningsdan - Säkert!
3. Roulette - System Of A Down
4. ATWA - System Of A Down
5. Dunkar Varmt - Tant Strul
6. Use Somebody - Kings Of Leon
7. Wonderwall - Oasis
8. Life In Technicolor II - Coldplay
9. Vad Pojkar Vill Ha - Ebba Grön
10. 17 år - Veronica Maggio
11. Sex On Fire - Kings Of Leon
12. I'm In Miami, Bitch - LMFAO
13. Hey There Delilah - Plain White T's

Så, nu vet ni det. Om ni vill ha en egen musikspelare i eran blogg tycker jag ni ska kolla Designadinblogg, där får ni hjälp med det mesta inom HTML och sånt.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback