Little Girl Blue

Sitter i skolan nu. Har hål till klockan två ungefär, för vi skulle låna en bok till svenskan men jag har en bok hemma som jag vill läsa istället. "Underbar och älskad av alla" heter den, svinbra verkligen!

Hann inte bli färdig med sotentan i tid, men snackade med niklas och det löste sig ändå. Får lämna in den senare. Det är svårt att koncentrera och "engagera" sig i skolan nu för jag tänker bara på det med morfar hela tiden. har också funderat på hur jag ska göra: antingen så kommer jag fortsätta träffa honom som om inget hänt eller så kommer jag att bryta kontakten helt med honom. Anledningen till det är att jag inte vet om jag skulle klara av att träffa honom om han inte suklle känna igen mig. Det är ju svårt att veta om han minns eller inte, det varierar lite och så, för förrförra gången mamma hade hälsat på honom hade han knappt kännt igen henne men sist blev han jätteglad.
Mamma tyckte jag skulle försöka ta med mig gitarren och spela för honom eftersom han älskar musik. Jag försöker övertala mamma att fixa fram hans gammla dragspel så han har något att sysselsätta sig med, och jag tror att han blir mer stimulerad om han får spela. Vem vet, det kanske kan hjälpa honom att komma ihåg.

Jaja, ska försöka göra något nu istället.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback